Gå til innhold

Noen som har opplevd/kan svare meg på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet at det går magevirus nå, men syns bare dette var litt rart for å være spysyken. vesla på 14 mnd kastet opp 3 ganger i 11-tiden i går kveld, men sovnet som en stein i 01 tiden, og sov helt til 09 i dag tidlig. har drukket godt med melk og spist litt nå.. et par dager før dette har hun en del diare bleier, som jeg tenkte hadde sammenheng med alle tennene som popper opp om dagen. nå hviler hun seg, og jeg er spent på formen når hun våkner, men burde hun ikke spydd mer i natt dersom det var skikkelig spysyken? hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næh, mi jente spydde to gamger og hadde i tilleg hatt "suppebleier" dagen i forkant. I og med at formen hennes var laber både før under og etter spyinga, så regner jeg med at hun hadde spysjuka/omgangssjuka.

Hos oss tok det lang tid før hun spiste skikkelig igjen da.

Skrevet

ok, ja her har hun som sagt spist allerede, og virker helt som vanlig. tingen er at vi skal egentlig på tur i helga, men har bestemt at vi reiser ikke i dag, men kanskje i morgen dersom hun virker bra til det.. er litt usikker da, men tror dere det kan skade???

HI

Skrevet

Hvis barnet er i fin form, og dere ikke skal være sammen med andre, så hadde jeg dratt.

Hvis dere skal være sammen med andre så tror jeg at jeg ville droppet det.

Min treåring hadde omgangssyken nå, og kastet opp et par ganger for så å være fin et par dager og så spy igjen et par dager. Han var også fin i mellom oppkastkulene og spiste greit, så dette er så forskjellig fra barn til barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...