Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Det er så mye drittslenging her inne.. og det begynner å bli ganske irriterende. (jada, klart jeg bare kan la hver å lese. Men sitter man å ser noen bli mobbet uten å gjøre noe er man like gale som mobberen) Jeg har bare en ting å si.. ta å lytt til, virkelig LYTT til Trond Viggos "Hvorfor det" Kanskje dere kan lære noe.. "har du høl på kroppen så kan du jo lappe og sy. Men er du født med høl i huet er du mest til bry" Make love not war folkens og slutt å være så forbanna fordomsfulle. Tenk litt over hvilken verden dere ønsker barna deres skal vokse opp i. Og for å sitere en annen sang og... "Jeg trøster meg med en ting, jeg kan slanke bort litt fett. Det er mye mere synd på dem som er født med for lite vett. Så har du tenkt å slenge med leppa kan det kanskje lønne seg å finne et annet tema når du tenker å si til meg..nei, så tjukk du har blitt..." Ha en fin dag alle, nyt solen og hverandre. Og husk det er lov å bruke hodet iblant.. ;-)
Caity<3 Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Signerer denne Selv om det er et anonym forum så blir det fryktelig patetisk å spy ut dritt, og ikke tørre å stå for det.
HippieChic Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 ps. var ikke meningen å sigenere med anonym..
:-)))) Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Halleluja....jeg henger meg på. De skulle åpnet et anonymforum for de som ikke må (?) slenge med leppa, hvor man fremdeles kunne være anonym, men slapp å få i bøtter og spann med hele pepperkorn tilbake!!!!!!!!!!!!!!!
HippieChic Skrevet 26. februar 2010 #6 Skrevet 26. februar 2010 Godt at ihvertfall noen er enig.. ;-) Ser der er flere lignende innlegg her nå. Supert!
Caity<3 Skrevet 26. februar 2010 #7 Skrevet 26. februar 2010 Ja jeg tror folk fikk nok av disse sinnsvake innleggene. Det er lov å håpe iallefall. Oppfordrer her også til at man ikke svarer på disse innleggene som kun er der for å provosere. Da gjør dere tross alt nettopp det disse kvinnfolkene uten bedre vett vil dere skal gjøre, og de godter seg! Bare ignorer de, så blir det nok fort slutt på sånne tråder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå