yasmina Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Vi har besoek og i gaar ettermiddag var mannen ute med babyen deres paa armen og mini leide han i haanda. I et uoppmerksomt oeyeblikk saa ramlet Mini og mannen ble staaende og holde han etter armen. Mini hylte og mannen sa han kjente at noe skjedde. Tok han inn men han var passe utroeselig og hver gang vi roerte armen hans saa hylte han av smerte. Kunne se han rett og slett foelte seg daarlig stakkars. oeynen bare rullet inni hodet paa han og han var helt slapp og rar. Kjoerte til sykehuset og fikk komme rett inn til en spesialist som med en gang saa at albuen til Mini var ute av ledd. Med ganske saa masse hyling saa dro han den paa plass igjen. Var ingen koselig opplevelse for aa si det mildt. Etterpaa tok de roentgen for aa sjekke om han hadde noen brister rundt leddet, men det hadde han ikke, heldigvis.
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Huff det hørtes ikke godt ut. Det samme skjedde med lillebror en gang storesøster hadde sittet på en stol og dratt i han mens lillebror strittet i mot. En annen gang klarte jeg det også, lillebror snublet eller hev seg utfor trappa mens jeg holdt han i hånda. Da kjente jeg at jeg rykket leddet ut. Men alternativet hadde jo vært å falle ned trappa og slå seg. Vi fikk legen på hjemmebesøk begge gangene og han ordet opp. Lillebror hadde jo selvfølgelig vondt, men det gikk fort over. De har aldri tatt røntgen eller andre undersøkelser av dette i ettertid. Men nå er det ca 1 år siden siste gang, så regner med at han har vokst dette av seg!??!? Trodde de gjorde det når de hadde "løse" ledd.
Ranveig R Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Usj, det høyrest definitivt ikkje noko godt ut! Det "fine" med å få ledd ut av ledd er vel at smertene går fort over når leddet er slik det skal vere igjen. Godt det gjekk greitt å få orden på armen.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Uff det hørtes ikke godt ut. Håper han ikke får noen men ut over de smertene!!!
yasmina Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2010 Mini har det helt bra og har ikke hatt noe vondt i armen i ettertid. Litt den foerste natten virket det som, men neste morgen var han tydelig helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå