Gå til innhold

..overtid med andremann..ikke med første. Andre??


2010barn :)

Anbefalte innlegg

sitter på 10.dagen her med vondter etter stripping uten at noe som helst skjer... forrige gang fikk jeg noen dager før termin. Hvorfor vil ikke kroppen denne gang...?

Andre som har opplevd å gå så lenge over med andremann når de ikkje gjorde det med første? Har prøvd modn.akupunktur denne gang for at fødselen skal gå fortere, men er ikke litt moden engang i følge legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er som å lese min egen historie, første mann kom som en rakett på termin og nå sitter jeg å venter og har gått 11 dager over termin, Var ikke inne på at dette kunne skje i det hele tatt, har gått til modningsakupunktur i 3 uker og kom til jordmor i går da sa hun at det ikke var "modnet". Det er som om kroppen min har fått fødselsforstoppelse, har hatt masse tegn, men det blir liksom ikke til noe. Jeg er så fantastisk lei og vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Er ikke en stresset eller nervøs type, men nå begynner jeg nesten å lure på om det er noe galt. Håper det skjer noe snart for oss begge

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tre dager på overtid med tredjemann og ikke vært på overtid med to første :-((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her. Gikk 3 dager over med første og er 6 dager over med andre....

Ikke så gale å gå over tiden egentlig, det værste er alle som ringer og spør "Er han ikke kommet ENDA?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...