Gå til innhold

Symtomer...


<3 3

Anbefalte innlegg

kommer og går dei eller er dei der heile tida... som mensmurringer... har innimellom kraftig mensmurringer.. og av og til merker eg ingenting.. små stikking i brystene men ikke ømme.. og innimellom kvalm og halsbrann.. men i går f.eks.. var d nesten ingen symtomer bare litt murring i magen på kveldingen...

er forresten bare 4+2 idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 6+5 og har det sånn som deg, litt symptomer nå og da. Har blitt forsikret om at det ikke er noe farlig, og at vi skal se på oss som heldige :) Men jeg blir jo alltid litt usikker. Har lyst til å kjøpe en ny test bare for å forsikre meg at jeg faktisk er gravid. Har tatt 3 hjemmetester som alle har vært tydelig postitive, og jeg har ikke hatt mensen. Skal til legen først i april, så jeg belager meg på å vente og spise sunt i mellomtiden :)

 

Lykke til videre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg hadde faktisk lurt på å kjøpe en ny test.. men får vel heller prøve å roe ned at symtoper kommer og går :) er vel ingen graviditet som er like uansett :) men phuuu.. hadde ikke trodd eg skulle bli så begymret denne gangen... lenge siden sist merker eg!!

 

Lykke til videre og tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...