Gå til innhold

hvor mange her har hytte? (liten undersøkelse :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt. tilknytning til hytte som dere kan bruke..

Gleder meg til å få egen hytte :) en gang i tiden når vi får bedre økonomi vil vi investere i hytte.... Kunne tenkt meg å reist på feks fjellet, og bare pakket en liten bag, og ellers ha alt av nødvendig utstyr på hytta... Vi hadde ikke hytte da jeg var liten, så jeg har alltid hatt lyst å ha det.. ser for meg kosen med kakao foran peisen og minimalt med naboer :)

Foreløbig er vi så heldige at vi kan benytte oss av hytter/feriested på begge sider av familien, samt feriehus i utlandet. Så vi er jo fantastisk heldige som har det i familien.

hva med dere?

kom bare til å tenke på det siden det jo er vinterferie :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har tilgang på hytte. Dvs min mor og den ene av hennes søstre disponerer den sammen. Må avtale litt og sånt da. Men vi er ikke glad i ski, så vi dropper det nå. Vi lurer på om vi evt skal ta en tur til sommeren eller høsten da. Da kan man gå turer på beina, noe som passer oss bedre:)

Skrevet

Vi har en egen hytte som vi bruker sjelden.

Vi har tilgang til foreldres hytte som vi bruker ofte

Dette skyldes plasseringen av dem.

Vi kan også låne hytte av venner om vi vil og hytte i utlandet (familie) om vi vil det.

Skrevet

Mine foreldre har hytte ved sjøen, ikke så veldig langt unna her. Så der er vi endel.

Mine barns farmor og oldemor har hytte på fjellet ett stykke unna som vi kan bruke nesten som vi vil, men vi har ikke vært der enda. Var der mer når jeg var sammen med barnefaren.

Skrevet

Ja, vi har hytte på fjellet ....

Ellers har vi tilgang på andre hytter også, men ikke som vi eier selv..

Hytta har blitt lite brukt, men med mye jobbing og et hus under restaurering er det ikke prioritert. Når det en gang roer seg her, skal vi gjennoppta hyttebruken..

Skrevet

jeg og mine søsken har arvet en hytte fra mine foreldre. ( de har bygget nye i nærheten).... så har svigerfar hytte på fjellet som vi kan bruke så mye vi vil.

vår hytte er ved sjøen da...

Skrevet

Har tilgang til to hytter ved sjøen og en leilighet i utlandet.

Har alltid hatt hytte i familen.

Skrevet

Vi har hytte i "syden". Også har vi solgt hytta på fjellet, deilig å selge en stor koloss av en hytte vi aldri brukte:D

Husk at hytte kan bli et pengesluk!

Skrevet

Har tilgang til hytte. Mine foreldre har hytte ved sjøen...herlig! :-)

Skrevet

Mine foreldre har hytte på fjellet uten strøm og vann. Der var vi mye da vi var små, men mannen er ikke fan av det primitive. Den er bare en halvtime fra mamma og pappa, så tror vi bruker den når vi ikke har bittesmå barn så slipper vi å bo oppå mamma og pappa hele tida når vi besøker om sommeren.

Svigers har akkurat ferdigstilt sin hytte/hus på sørlandet og der har vi vært 5 ganger med lillemor i løpet av hennes 7 mnd. Er så enkelt å reise dit når standarden er bedre enn vi har hjemme. Men er vel feil å kalle det hytte....

Skrevet

snart.. holder paa aa bygge... blir vel feridg i lopet av sommeren.gleder oss masse

Skrevet

Har bruksrett til ei hytte, som vi brukar ein del. I tillegg har pappa ganske ny hytte som vi er masse på. Har også tilgang til fleire, men dei blir ikkje brukt av oss.

Skrevet

Vi har ikke hytte, men foreldrene mine har hytte som vi kan låne når vi vil.

Vi har ikke planer om å skaffe oss noe hytte.

Skrevet

Hei

Vi har tilgang til mine foreldres hytter, en på fjellet og en ved sjøen. Utenom påske og en ukes sommerferie, så bruker vi de lite. Spørs vel om de ikke blir solgt når de (om veldig lenge håper jeg) blir arvet. Dyrt med vedlikehold etc, og jeg må innrømme at jeg foretrekker utenlandsferier.

Skrevet

Vi har ikke hytte og har aldri hatt det.

Der jeg jobber nå har vi firmahytter, men det er mange om beinet og man ha litt mer ansiennitet i firma for å få dem. Men med litt flaks kan jeg ha tilgang på hytte en uke i året, i litt upopulære uker.

Skrevet

Vi har en stor hytte i nære familie som vi kan bruke når vi vil.

Skrevet

Vi er så heldige at foreldrene mine eier en kjempekoselig hytte omlag 2 1/2 times kjøring fra oss. Ordentlig tømmerhytte med den ekte hyttefølelsen det gir, forholdsvis nybygd og ganske stor. Den har vært i familiens eie i omlag 2 år nå.

Da jeg vokst opp hadde vi ikke hytte, men vi pleide å låne en gjennom jobben til bestefaren min, og den føltes nesten som den var "vår". Jeg har alltid elsket hyttelivet, så det føles godt å kunne overføre min glede til ungene våre nå. Jeg tar ikke vinterferie, så vi drar nok dit i påsken.

Skrevet

Vi har 2 hytter. Den ene er et lite hus.

Begge i nærheten av sjøen:) Kjempekoslig:)

Skrevet

Ja, foreldrene mine har en kjempekoselig hytte på fjellet, med alle moderne fasiliteter. Den kan vi bruke så ofte vi vil, og siden den bare ligger knappe 2 timers kjøring unna og varmen kan skrus på via mobil om vintern er det veldig greit å ta seg en rask helgetur etter jobb på fredager feks.

Etterhvert kommer vi til å arve mine besteforeldres hytte, og den ligger rett ved en stor innsjø/ badevann- veldig fint om sommeren, og er der som regel en ukes tid hver sommerferie allerede=) Det skal også sies at mine foreldre bor rett ved sjøen, og at vi ofte tilbringer store deler av sommeren i et eget anneks der ute, vår egen lille "sommerstuga";)

Skrevet

Vi bygger hytte nå ved sjøen. Har nedbetalt eneboligen på 10år. Det vil si en sydetur på 10 år og riktige prioriteringer. For oss har hytte alltid vært feriedrømmen!

Skrevet

Vi har hytte på fjellet, i nærheten av flere skitrekk og gode turløyper :) I vintersesongen drar vi så ofte vi har mulighet, i sommersesongen blir det ikke fullt så ofte :) Både vi og ungene har stor glede av det.... selv mini på 2,5 år ser frem til å dra på hytten! I år har det mest blitt turer i skitrekk, siden minstemann ikke er så intr å gå noe langt på langrennski...men satser på å komme sterkere tilbake i langrennssporet neste vinter :)

Skrevet

Mamma og pappa har hytte som vi kan disponere når vi vil. Eller vi kan være der sammen med dem ( veldig koselig det å da)

Har også mormor og morfar sitt hus ( mammas barndoms hjem) bare 30 min fra hytta som vi også kan disponere så mye vi vil.

Kjempe koselig med hytte. Har vært på hytta hver vinter, påske sommer og høstferie fra jeg var 3 år gammel. Være ute hele dagen. Deilig å bare ta på seg skia utenfor døra. 20 min så er vi oppe på fjellet. Eller kjøre 10 min med bil så er vi i slalom bakken :-) Base i snøen, gå på ski. lage snømann, snøhule, snølykter, lage hoppbakke og masse annet er noen av di tingene vi gjør om vinteren. Om sommeren så er det koselig å sitte ute om kvelden med fyr på utepeisen, ligge å sole seg på terrassen om dagen. Andre dager går vi på turer ( finne tyttebær og multer på høsten.) Rusle opp på varden å skrive i gjesteboka. Eller vi går bort på tjerne å fisker. Både sommer og vinter.

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Hytte helt ved sjøen, og så er det ca 50min å kjøre til fjellet på vinteren:)

En flott ny hytte, men det er min mor sin da..men vi kan låne når vi vil..vi har ikke råd til hytte nå:)

Skrevet

Svigers har hytte..

Har aldri vært der, da mannen ikke vil dit ;) Ingenting å finne på langt inni skogen sier han ;)

Har ingen planer om hytte selv..

Skrevet

Vi har ikke hytte, men kjøpte en stor båt til nærmere 2 millioner. Flytende hytte så å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...