Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 personligheten dems. Du kan være så vakker og ha så fin kropp du bare vil, men har du en skikkelig stygg personlighet blir du ikke pen uansett hva du gjør. sorry å si det, men her må det være mange mindre pene mennesker(tenker på mobbingen, personligheten og noen av de sykeste meningene jeg har sett) Ikke rart barn blir mobbere sier jeg. De lærer det jo hjemmefra:( Tenk å å gå etter det svakeste punktet til andre. Barna dems, kroppen og utseendet. Alle barn er verdens nydeligste i mamman, pappan og familiens øyne. Skam dere!!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Henger meg på denne! Folk sier kanskje ikke alltid rett ut det de skriver her inne, men de tenker det sikkert. Og det gjør det ikke noe bedre. Og så baksnakker de sikkert andre om det de tenker, og så er vi igang!! Nei, jobb med holdningene deres folkens, det er virkelig ikke noe å rope hurra for. Og ondsinnet baksnakking er en paria....er vi ikke blitt voksne da? Trodde dette hørte tenårene og den usikkerheten som regjerere der, til?
Bergenstuppa Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Signerer denne! Det er mange ondsinnede debatter her inne om hva som gjør mennekser stygge, men alle disse har gått på utseende. Og de fleste tør ikke en gang å signere med nick! Det er hvordan man er som menneske som avgjør hvor vakker man er, mener jeg!
*dreamteam* Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Helt enig med deg Hi. Bra det kommer noe fornuftig innpå her innimellom:)
Tinkivinki Skrevet 26. februar 2010 #6 Skrevet 26. februar 2010 Signerer hele denne tråden. Skummelt å se hvordan holdninger som sitter dypt inne hos mange. At mange er utseendefiksert er vel ikke så mye en kan gjøre med i dette samfunnet der "skjønnhet overgår alt", men når det er noen som overfører dette forskrudde synet til å gjelde barn, da går det altfor langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå