Gå til innhold

Lukter... Sporhund, flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere! Mannen min beskylder meg for å være sporhund... Luktesansen tar helt av... Kjøleskapet, slaps, matbutikk, fis, gammleting. Daglig kan jeg si: Jeg kjenner noe/Jeg lukter noe... Det er ikke bare lett å være "sporhund" :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg også....

faktisk har det blitt litt mindre "plagsomt" nå.. Men en stund tålte jeg ikke lukta (ånden) av mannen.... vi kom vel frem til at det var kaffeånde... usj..... ekkelt hva det...

Det går over... som alt anna :-)

Mye som lukter godt også da :-) Tøymykner.... nyåpnet kaffepose...nystekt gjærbakst...

Skrevet

Jeg var mye mer "plaget" av det forrige svangerskap.

Denne gangen er det mange ting, som parfymert Tøymykner, som ikke er i hus lenger. Jeg taklet ikke lukta, så vi sluttet å kjøpe det. Og vanen ble bare sittende...

Kunne bli skikkelig kvalm av å gå forbi noen med mye parfyme på seg, eller hvis mannen hadde spist noe som luktet av ånden hans...

For ikke å snakke om da jeg ikke klarte å åpne kjøleskapet, for det var noe som stinket helt grusomt der... Det viste seg det var en appelsing som begynte å bli litt myk...

Skrevet

Vi kan sikkert ha en liten karriere som sporhunder i noen måneder =)

Ja, helt grusomt.. Har ikke klart å lukte på kjøkkenet i tre måneder.. Oppvaskmaskinen, bløtt tøy, mannen.. alt lukter annerledes og ekkelt.. stakkars mannen må sitte i en annen sofa noen ganger, kun fordi han lukter annerledes.. Jeg er blitt skikkelig overfølsom og sammen med kvalmen skal det ikke mye til før det går galt.. Særlig om jeg treffer folk og de skal ha en klem må jeg nå holde pusten.. og hvitløklukt spyr jeg av..

Skrevet

Slik er det her også, var på et smykke party her om dagen å hu hadde satt fram is, non stop og pianøtter å den nøtte lukta var heilt grusom, satt å følte meg sikklig uvel av den lukta, eller fisingen til gubben, for å ikke snakke om ånden hans stakkar, er jo egentlig en veldig hygglig mann som lukter godt og pleier liksom ikke å stinke slik jeg føler han gjør om dagen .

Satser på at det gir seg snart, stakkar mannen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...