Gå til innhold

jentenavn!! deres meninger takk:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du er finest navn

Tomine,Emine eller Milla?? Guttenavn bli evt Theo der er bestemt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tomine:-D Et herlig navn....

Skrevet

Beklager, liker i grunnen ingen.... Sorry. Men hvis jeg skal velge av bare disse tre så blir det vel kanskje Tomine.

Skrevet

Milla, men ingen er i min gate når det gjelder smak.

Skrevet

Emine. Det er såå fint:) Søstra mi skal bruke det navnet hvis hun får en datter en gang.

Skrevet

Milla er for meg et kallenavn. Søtt, men det er fint å gi jentene sine et navn de også kan bruke som voksne i jobbsammenheng uten å være en søt jente.

Emine. Det høres så konstruert ut for meg, litt hjemmesnekra. En kryssning av Mina og Emilie (det første kjempe fint).

Tomine er ikke min smak, men et flott navn fonetisk og det passer til en jente og en voksen dame.

Skrevet

Hm nei, ingen av de tre. Men du liker sikkert ikke navnene på mine barn heller ;)

Skrevet

Oi, de var fine alle 3 synes jeg.

Vi har en Tomine 3 generasjoner tilbake, og hadde vurdert det hvis mannen min kunne ha uttalt det (han er engelsk talende..).

Tomine eller Emine er de beste synes jeg. Helt annerledes en Milla. Milla er flott og koselig navn. Sòtt, men vakkert. Tomine og Emine for meg er mer klassisk, stilig, praktfulle navn.

Emine, kan kanskje lett be 'forvirrende' i bhg og skoleklasser fordi det er så mange; Emma'er og Emilie'r o.l.???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...