Nutta25 Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Har ikke mer igjen av 4 mnd grøten,men har en pakke med 6 mnd havregrøt jeg kjøpte for en stund siden. kan jeg gi han en liten porsjon av den til frokost,eller MÅ jeg vente til 6 mnd?!
Rampongi Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Tror nok det går greit, hvor lenge har prinsen spist grøt da? Så lenge han er godt vant vil jeg tro det går bra. Men havre er nok sikkert mer tungfordøyelig enn det som er i 4 mnd grøten, ris? Jeg ville ha starta med en smaksporsjon jeg og sett an utover dagen at han tåler det. Vi er i omtrent samme situasjon. Piraten er 5 mnd og 3 uker og starta med hippgrøt når hun var 4 mnd, hun ble etter noen uker ganske dårlig av den, så vi måtte slutte og har de siste 2-3 ukene nesten bare gitt mme. Starta med sinlacgrøt i går (nestle sin milde grøt uten gluten og melk). Men kommer nok til å starte med holle sine grøter fra helsekost, da sinlac tross alt er fra nesle og er full av sukker. Men det er en annen sak. Du kan jo sikkert ha i litt mer vann, så den ikke blir så tung?
Nutta25 Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2010 Han har spist grøt siden han var 3 mnd og 3 uker. Da prøver vi en smaks porsjon og ser :0) Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå