Gå til innhold

Nedtelling Fre 26.02 =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

-10 dager idag!! ja, på overtid! Men slimproppen gikk igårkveld å nå har riene startet sånn smått (tror jeg) Overtidskontroll 9.30! Satser på baby i helga!!

Gooo helg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til venterpålille<3 krysser fingrene for deg :)

4 dager til UL termin, menstermin i dag.

Skrevet

21 dager igjen, så nå er jeg fødeklar og veldig KLAR:) Førstemann kom på denne dagen, så håper det skjer noe snart:))

Skrevet

8 dager på overtid. Slimproppen gikk i går etter jeg ble strippet. Men hodet er høyt i bekkenet, og legen sa bare tørt: "Dette kan ta tid!"

Skrevet

Har ikke helt skjønt greia med denne daglige tråden, men det kommer kanskje mot slutten? 50 dager igjen i dag :)

Gjest Mangebarnsmamma *høygravid*
Skrevet

34 dager igjen. Lykke til dere som er (nesten) i gang:)

Skrevet

49 dager til ;) gleeeedeeeer meeeg :)

Skrevet

35 dager igjen... vil bli frisk før fødsel først :-)

Skrevet

12 dager igjen nå :) Føler meg litt mer klar kanskje..

Skrevet

4 dager igjen og jeg tror slimproppen er i ferd med å gå! Håper ikke jeg blir lurt nå igjen.. hehe

Skrevet

-2 dager i dag, og har endelig slått meg til ro med at det skjer når det skjer. Ikke noe å stresse med, babyen kommer jo ut før eller siden:)

Skrevet

75 lange, laange dager igjen her.

Skrevet

Jeg har 14 dager igjen til termin.

Kan godt komme om en uke el noe! :)

Skrevet

21 dager igjen. Siste arbeidsdag i dag!!

Skrevet

18 dager til termin.

Skrevet

Lykke til i helgen venterpålille :D

Jeg har 45 dager igjen i dag. 5 dager til jeg blir regnet som høygravid : ) Kjennes virkelig høygravid ut nå med stor vollyball festet foran og såre ribben + dårlig plass til nok luft i lungene. Får håpe magen synker litt snart så det letter litt på øvre del av magen : ) Nå kommer tiden til å gå fort tror jeg!! 45 dager er ikke så mye.. Ventet mer når det var 100 dager igjen, nå er på en måte fødselen mer i sikte. Jippi!

Skrevet

Hele 85 dager igjen :)

Og trenger all tiden til å forberede meg... hehehe! Lykke til til alle dere som snart skal føde!

:)

Skrevet

lykke til "venterpålille". Er litt misunnelig..

-5 dager på meg i dag.

Vært på kontroll i dag. Blodtrykket har steget med 20 i undertrykket -så skal på overtidskontroll på sykehuset mandag om intet har skjedd før den tid -hvilket det ikke er tegn til nå....

Skrevet

9 dager til ul termin og 3 dager til mens termin:D

Og min nydelige datter fyller 6 år i dag<3 hipp hipp hurra:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...