Gå til innhold

som jeg ser ut...


nanni79

Anbefalte innlegg

ufff. Sto opp i dag og kikket meg i speilet. Der er kvisene godt representert, magen ser feit ut, kjenner at humøret svinger som en jojo. Og i tillegg har jeg slitt med hodepine de siste dagene.

 

haha... jaja...Dette ble visst en liten klagemelding..

jeg får kle på meg og ta meg en tur ut i det fine vinterværet. Håpe at det ikke er noe på jobben som gjør at jeg blir sint. En ubehagelig følelse å være sinna når jeg ikke pleier å være sånn... Håper at noen kan få meg til å le litt heller...

 

Det går nok bra...

 

Ha en fin dag alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da, tøff start på dagen! Jeg er så ukonsentrert på jobb (har også hatt hodepine den siste uken - det er veldig lite typisk meg, kan ikke huske sist jeg hadde det) at jeg likegodt tok med meg min 7 mndr gamle labradorvalp på jobb (er rolig vinterferie her altså) så nå løper han rundt etter ballen sin i gangene her og har det gøy mens alle vi som er her kan le av han!

 

Håper dagen din blir bedre etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dagen blir bra tross alt...

Jeg også stod opp i dag og kvisene har kommet for fullt. Kan skjule dem med håret enda, så de er ikke så synlig for andre. Men jeg har aldri kviser ellers, så jeg føler meg stygg. Magen har begynt å komme, men den er jeg bare stolt av. Elsker den rett og slett. :) :)

 

 

Ha en så fin dag som mulig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får håpe du fikk en bra dag :-) Men jeg må si jeg kjenner meg igjen

i det du sier,,den ene kvisa avløser den andre,,har ikke hatt problemer

med det før,,drikker mye vann,,og har fått heldt dilla på frukt,,,skjønner ikke hva mere jeg kan gjøre,,,får håpe det blir bedre snart :-P

Kjenner også at jeg har lagt på meg,,kjukk rundt magen,,og på lårene,,har alltid vært tynn og slank,,og kjenner at dette er litt vanskelig, selv om jeg gleder meg over graviditeten:-)))

 

Lykke til :-)

 

5 september spire-1979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...