Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 http://www.seher.no/836413/tyra-banks-viste-frem-sin-nye-slanke-kropp Tyra er så flott med former!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Hun har jo enda former,men jeg likte henne bedre som hun så ut før! Hi
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Jeg også likte henne bedre slik hun så ut før.. Så jo ut som en alien i ansiktet nå... Fortsatt en vakker dame, men hun kledde de eksta kiloene hun hadde
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Ja hun kledde de ekstra kiloene kjempegodt!! Hi
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Hun ser ut som en alien nå ja.. Men sånn egentlig..Jeg har sett på henne mange ganger nå,og jeg greier ikke helt å se HVA som er så pent med henne... :-D
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #6 Skrevet 26. februar 2010 Det som JEG har synes har vært pent med henne,er at hun har gjort en så god modell karriere med gode former,og personligheten hennes lyser gjennom utseende. Hun er jo den samme nå selv om hun er så tynn blitt,men likte henne bedre med mer former...
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #7 Skrevet 26. februar 2010 Hun har jo lagt opp som modell, og var supermodell da hun var kjempetynn... Så hun slo aldri gjennom som + size model. Men hun er penere som litt kraftigere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå