Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥ Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Jeg trodde Firefox jeg da,men nå begynner jeg å lure.. Jeg har hittil brukt Firefox fordi d var bare tull med internet explorer da jeg hadde gamledataen.Men på nydataen er d ikke noe tull med den,så jeg lurer på om jeg kansje skal gå over dit igjen. Jeg pleier se på film på Tv2 web,eller Tv2 sumo som d kalles.Har hatt sååå mye tull med å se på film med Firefox.Hakking omtrent hele tiden,noen ganger lite,men som oftest masse hakking.Går meg på nervene løst!! Jeg ser for d meste på Hotel cæsar der,da kan jeg se det når jeg vil,+at jeg kan se episoden som skal være dagen etter! I kveld kom jeg plutselig på det,at jeg ville prøve å se film på internet explorer.Og gikk ikke d da,så gir jeg opp,tenkte jeg.Men jammen det,var bare 2 ganger langt fra hverandre jeg merket bittelitt hakking.Ellers kunne jeg se film i evigheter uten å merke noe.Eneste er at jeg kan ikke ha på fullskjerm,det var da jeg merket hakkingen for andre gang.Hadde ikke jeg slått av fullskjermen med en gang da,så kan d hende d hadde hakket mer! Men men..Jeg fikk da se en hel episode hotel cæsar uten å irritere meg:)). Hva mener dere er best av de 2?
Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥ Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 og så virker d som om internet explorer er mye raskere enn Firefox..
Tante Bassa Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Jeg bruker firefox, men hvis jeg skal se på nett-tv bruker jeg explorer. Har samme erfaring som deg, det er umulig å se tv med firefox. Jeg har brukt firefox i flere år nå, men tror jeg kommer til å gå tilbake til explorer igjen. Var fornøyd med firefox i begynnelsen, men nå synes jeg det går sååå tregt.
Rampongi Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Så kjedelig at firefoxn er treig hos dere. Jeg sverger til firefox og før jeg brukte den brukte jeg opera. Jeg er ingen tilhenger av explorer, så kommer nok ikke til å bytte tilbake til den på lenge. Jeg ser også masse film på min pc, men jeg ser mest nrk.no og surfthechannel. Ikke sikkert det plager firefoxen så mye som tv2, om dere skjønner hva jeg mener Men poenget var, storfornøyd med firefox. Men jeg vet sambo sin pc har litt trøbbel med å få startet firefox like etter oppdateringer, så mulig det ligger en foklaring der på at den er ustabil.
Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥ Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Jeg synes d er rart at Firefoxen er så mye tregere enn internet explorer! Hva kan d være som gjør det liksom?! Jeg har jo en like rask Adsl likevel..Jeg har det til 399 med Telenor,tror den var på 6000..Så burde være rask nok uansett,men for en forskjell da på internet explorer og Firefox!
EnMamma Skrevet 26. februar 2010 #6 Skrevet 26. februar 2010 Hos meg er IE fortsatt super tregt. Sverger til FF.
Underveis --> Skrevet 26. februar 2010 #7 Skrevet 26. februar 2010 Jeg bruker Opera, og synes det er en super nettleser. Problemet med andre nettlesere enn IE, er at "alt" av nettsider og -løsninger er lagt opp etter IE. Derfor er det enkelte ting som bare fungerer i IE, dessverre. Opera skal forøvrig være den raskeste nettleseren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå