Gå til innhold

noen som kan svare meg på dette spm? =)


Jeanettegs

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 39 nå. har termin på Mandag.

Sitter i sofaen å kjenner at babyen er veldig urolig inni magen nå. Hodet har festet seg sier jordmor og lege.

Men kjenner at det beveger seg der nede liksom at det knepper av og til. Ganske ubehagelig.

hva er det? er det babyen som "skrur" hodet lengre ned?

kan det hende at fødsel nermer seg?

hilsen ei førstegangsfødende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

 

Her er det ennå 2 uker igjen til termin, men jeg har kjent akkurat slik du beskriver i ca 1 døgn nå, uten at det har skjedd noe som helst mer. Kan ikke huske at jeg hadde det slik forrige gang (er andregangs, men det er noen år siden sist, så kan jo tenkes at jeg har glemt..!?), men jeg tenker også at det kanskje er babyen som kommer enda lenger ned i bekkenet. Uten at jeg egentlig aner hva jeg snakker om.. ;)

 

Lykke til med fødsel! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 9 dager igjen nå og jeg har kjent det slik siden hodet festet seg i uke 36. Veldig ubehagelig og pittelitt vondt på en måte. Jordmor sa at barnet beveger på hodet sitt og det kjennes godt der nede fordi det er så trangt i bekkenet. Så ifølge henne er det ikke nødvendligvis tegn på at fødselen er igang. Men lov å håpe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar :)

det er jo når babyen beveger seg så er sikkert det at den beveger hodet også. syns det er vondt jeg :P

men men lykke til med fødselen til dere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...