Gå til innhold

HJELP. Strikker ullsokker til gubben men trenger hjelp.....

Anbefalte innlegg

Gjest irismor
Skrevet

Husker da for pokker ikke hvordan jeg strikket hælen igjen.

Har 48 masker så da tar jeg de midterste 24 og strikker frem og tilbake. Men det var vel noen fellinger inni der slik at det blir jevnt. Og hvor langt strikker jeg før jeg begynner med alle fire pinnene igjen?

Har ikke strikket ullsokker på 5 år og hælprosedyren har bare forsvunnet fra valnøtta :-(

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Tusen tusen takk :-)

Det var akkurat den type hælstrikking jeg var ute etter. Det var den farmor lærte meg for 28 år siden. Men som desverre hadde gått i glemmeboken.

Skrevet

Baaare hyggelig! Godt at eg sit oppe og "ser curling", så eg kan hjelpe damer i strikkenød :D

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden her da,men Ranveig,hva tenker du når du ser curling?? ;)

Skrevet

I stad såg er berre sånn halvvegs over pc-skjermen, og lurt på kvifor dei viste curlingen i fast forward, men dei kosta visst berre ekstra intenst :D

Ellers tenker eg at dette må vere den morsomste sporten EVER og at det hadde vore vanvittig komisk å faktisk sjå den i fortfilm.

Utover det likar eg buksene.

Skrevet

Hehe,litt av en søting du,måtte le høyt da jeg leste innlegget ditt på krangle ser du ;)

Og ja,er enig at curling i fortfilm hadde vært hysterisk morsomt ;)

Skrevet

Har jo alltid "koffertørene" mine på vakt, tenke berre ikkje eg trengte å "komme ut av kofferten" her inne og :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...