Gå til innhold

Likar DU buksene til curliggutta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg synest dei er fantastiske! Men dei blå og raude er heilt klart bedre enn dei raude og grå.

Utover det er curling ein komisk sport, har mang ein gong ledd av voksne menn som spring rundt og kostar isen, men det er vel heller ikkje mykje meir logisk å springe rundt på jakt etter ein ball for den del.

Har akkurat vekka mannen (han la seg til å sove for eit par timar sidan), så han kunne få med seg curlingkampen :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe ja jeg synes buksene er fine jeg, synes curling er morsomt også ;) selv om det kansje ser litt teit ut hehe

Skrevet

Jeg synes curling er kjempespennende å se på, selv om jeg egentlig forventet at det var som å overvære et parti kinasjakk. Buksene er jo geniale! For et sjakktrekk når det gjelder å skape blest om sporten og få mediadekning! Meeeen...jeg kommer aldri til å ikle meg bukser med argylemønster om det ikke er en pysj...

Skrevet

Jeg har ikke sett på ol, men så et bilde av disse buksene og synes de var fæle!!

Skrevet

Buksene er jo bare super kule.. Og som noen skriver, for en genial måte å skape blest om sporten.. :o) Tipper det er dobbelt så mange og litt til som har fulgt med Thomas Ulsrud og curling gjengen i år i forhold til tidligere OL.

MEN - jeg ville nok ikke hatt de samme buksene selv.

Skrevet

har ikke fått med meg OL i noe særlig grad, men buksen har jeg fått med meg, kult at noen tør gjøre noe litt utenom standaren.

Vet ikke om jeg ville gått i de buksene, men de var kule.

Skrevet

Ja de buksene er kule. Og sikkert gode fordi de forstyrrer motstanderene.. Hvorfor bruker de ikke de blå og røde mer??

Hadde aldri gått i en slik bukse selv da, men hvem vet om noen år er det kanskje på mote og vi går slik hele bam gjengen..

Skrevet

Blir i godt humør av å se på dem og gutta jeg :)

Men ville ikke gått med dem selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...