BeritogMausi Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Synes det er så mange som heter Nikolai. Liker Jakob litt bedre. Men etter smak og behag.;-)
M@msen Skrevet 26. februar 2010 #7 Skrevet 26. februar 2010 jeg har en Jakob utefor magen, liker navnet:)
IVFlykke?? Skrevet 26. februar 2010 #9 Skrevet 26. februar 2010 Nikolai er litt 80 tallet synes jeg. Blir sikkert et pop navn når våre er unge voksne men litt tidlig å kalle det kuult ennå:-) Jakob er et flott navn som både er fint til en liten tass og en voksen mann. Det er litt viktig for meg:-)
ca lykkelig Skrevet 26. februar 2010 #10 Skrevet 26. februar 2010 Gå for Jakob Nikolai - det klinger godt:))
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 26. februar 2010 #11 Skrevet 26. februar 2010 Vent med å bestemme deg for navn til babyen kommer. Da ser du med en gang hvem han er:)
iok med sønn <3 Skrevet 27. februar 2010 #14 Skrevet 27. februar 2010 Ja, jeg synes begge navnene var fine, og Jakob Nikolai var jo ikke en dum ide om du ikke greier å bestemme deg Men kanskje færre som heter Jakob nå, om du er ute etter noe ikke "alle" heter
06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 27. februar 2010 #15 Skrevet 27. februar 2010 Jeg synest Nikolai er uten tvil det fineste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå