Gå til innhold

Nikolai eller Jakob?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er så mange som heter Nikolai. Liker Jakob litt bedre. Men etter smak og behag.;-)

Skrevet

Jakob helt klart!

Skrevet

Jeg har en Jakob i mage:)

 

Skrevet

jeg har en Jakob utefor magen, liker navnet:)

Skrevet

Jakob - liker bibelnavn :)

Skrevet

Nikolai er litt 80 tallet synes jeg. Blir sikkert et pop navn når våre er unge voksne men litt tidlig å kalle det kuult ennå:-)

Jakob er et flott navn som både er fint til en liten tass og en voksen mann. Det er litt viktig for meg:-)

Skrevet

Gå for Jakob Nikolai - det klinger godt:))

Skrevet

Vent med å bestemme deg for navn til babyen kommer. Da ser du med en gang hvem han er:)

Skrevet

Holder en knapp på Jakob jeg også :D

Skrevet

Ja, jeg synes begge navnene var fine, og Jakob Nikolai var jo ikke en dum ide om du ikke greier å bestemme deg :)

Men kanskje færre som heter Jakob nå, om du er ute etter noe ikke "alle" heter ;)

Skrevet

Jeg synest Nikolai er uten tvil det fineste:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...