Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Hadde nok godt for Jakob. Nikolai hadde vi på lista til førstemann, men er så mange som heter det.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Klarer faktisk ikke å velge - begge navn er vakre :-)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Det er nevøene mine:) Jeg liker Nikolai, men det er veldig populært.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 Jakob! Nydelig navn. Nikolai er oppbrukt
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #7 Skrevet 25. februar 2010 Har tre med navnet nikolai i bhg. (18 barn) Ingen Jakob.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #9 Skrevet 25. februar 2010 Begge fine, men Jakob liker jeg aller best. Men trender viser at Jakob er virkelig på vei tilbake som et populært navn. Men det trenger vel ikke være negativt? Bare det ikke dukker opp flere Leon-er Kjenner rundt ti stykk som har fått babygutter de siste par årene og fem av dem heter Leon + et mellomnavn! ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå