Gå til innhold

Nikolai eller Jakob?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nok godt for Jakob.

Nikolai hadde vi på lista til førstemann, men er så mange som heter det.

Skrevet

Klarer faktisk ikke å velge - begge navn er vakre :-)

Skrevet

Det er nevøene mine:) Jeg liker Nikolai, men det er veldig populært.

Skrevet

Jakob! Nydelig navn. Nikolai er oppbrukt

Skrevet

Har tre med navnet nikolai i bhg. (18 barn)

Ingen Jakob.

Skrevet

Begge fine, men Jakob liker jeg aller best. Men trender viser at Jakob er virkelig på vei tilbake som et populært navn. Men det trenger vel ikke være negativt?

Bare det ikke dukker opp flere Leon-er :P Kjenner rundt ti stykk som har fått babygutter de siste par årene og fem av dem heter Leon + et mellomnavn! ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...