Gravid første gang Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Hadde vi skulle hatt gutt, så hadde vi valgt Nikolai. Nå ser det ut til å bli jente, så hvis noen har gode jentenavn, er jeg taes de imot med takk.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Jeg liker begge navnene veldig godt så vil si at det som klinger best med etternavnet
Christine209 Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Likte begge navnene jeg:) Likte ideen om å ta det som passer best med etternavnet:p
Ronja&Odin Skrevet 26. februar 2010 #7 Skrevet 26. februar 2010 nikolai.. syns jakob minner om fader jakob hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå