jente08&jente2010<3 Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 hadde planlagt keisersnitt tirsdag 23 februar:) Hun kom 09.30 på morgenen:) supernydelig jente, med masse lyst hår:) Hun skal hete Anna Sofie, og var 2835 gram, og 47 lang, ikke så stor, men det var ikke storesøster heller så keisersnittet gikk over all forventning, kjempekoselig opplevelse:) så nå er vi bare hjemme å koser oss alle 4:) storesøster tar det veldig greit også så da takker jeg for meg her inne, etter å født 2 jenter på 2 år:)
maibaby2012 Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Gratulerer! Ønsker dere og lillejenta alt godt for fremtiden!
Anabelle2010 har født! Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Gratulerer så masse! Så nydelig navn... en av mine forslag til vår prinsesse var Anna Sophie, Anna etter min oldemor som var min gudmor og Sophie fordi jeg synes det er så fint. Men mannen min er ikke så glad i oppkalling, så da ble vi enige om Vilde istedet ;o)
♥Kabrimor♥ Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Gratulerer så mye! Nydelig navn! Anna Sofie var mitt definitive førstevalg på jentenavn. Anna er oppkalling, Sofie bare fint, og passer veldig godt til. Et fantastisk nydelig jentenavn! Men nå har krabaten i magen vist ved to anledninger at han er gutt, så da har vi helt slutta å tenke på jentenavn. Og dette er nok vårt siste barn, så det blir nok ingen Anna Sofie på oss.
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 26. februar 2010 #6 Skrevet 26. februar 2010 Gratulerer så masse med lillejenta:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå