MonaGlisa Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Juhu! Har vært på en fantastisk UL i dag. Ble tatt i mot av ei flott dame som forklarte alt underveis. Fikk se en aktiv liten som sutta på tommelen og kosa seg. Ville ikke vite kjønn, og ikke klarte hun å se det heller. Like greit det. Har ikke visst kjønn på de to eldste heller. Er veldig imponert over kvaliteten på bildene. Mye har skjedd siden sist vi var på UL for ni år siden. :-) Fikk med noen kjempefine bilder av lille nurket, både vanlig og 3D. Deilig å få bekreftet at babyen utvikler seg som det skal, og at det er en frisk og aktiv krabat som spreller inni magen min! Er betydelig mer avslappet nå! :-)
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 åå gratulerer såå mye! jeg var også i dag, men bare 14 + 4 det er en heeerlig følelse å se den lille <3 synes hvertfall jeg, etter å ha mistet 3 ganger før
MonaGlisa Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2010 Takk for det og gratatulerer til deg også! :-) Syns det var skikkelig deilig å ha det overstått. Man håper og tror at alt skal være ok, men samtidig har man det i bakhodet at det ikke er en selvfølge. Så nå kjenner jeg at det er lettere å slappe av og nyte svangerskapet! God helg! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå