....mammatilto... :))) Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 nå så sitter vi og regner over hva vi skal ut med i regninger,pluss at lønna har ikke kommet inn enda. Håper den kommer i morgen :-)) Vi skal besøke et vennepar,men trenger ikke bruke masse penger av den grunn. Men veninna mi er veldig på det at vi skal gå på kaffe,shoppe halve dagen sammen med barna - og det har ikke vi samvittighet til da vi er ganske økonomiske. Vi har sagt at vi kommer, men er så kjedelig og si at ikke kommer pga pengene.
Renate :-) Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 En kan jo både gå på cafe og være med å shoppe uten at dere MÅ bruke penger :-)
xxxJulianexxx Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Skjønner dere jeg! Synes det er kjempekjedelig å bruke penger på ting jeg egentlig ikke har lyst til. Spesielt cafe! Jeg hadde funnet på en unnskyldning og avlyst!
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Jeg ville sagt som sant er, at dere har det litt trangt denne mnd, så om dere ikke kan finne på noe "kostnadsfritt" :-) Venninnene mine ville hatt forståelse for det:-)
....mammatilto... :))) Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2010 Det endte med at vi dro på helgetur og vi kooooste oss MAX :-)) Skjeia litt ut med god samvittighet, og skal nå finne senga etter 3timers søvn i natt. Men jammen var det vært det. Kaffetur,aketur, osv ) Seine netter med mimring og rødvin (ikke jeg da jeg er gravid)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå