Gå til innhold

Hvilken parkdress/vinterdress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten blir 1 år i august og begynner da i barnehage.. Noen erfaringer?

Tenkte å se om det finnes noe på salg nå... men det er jo litt vanskelig med str.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns Name it sine dresser er/har vært gode til mine barn fram til og med str.92. Kjøpte en i 98, men det ble for barnslig form til min 4 åring(men bruker den som reservedress).

Kjøpte akkurat en i str 92 til neste år for yngste og den var på salg til 350 kr.(630 kr tidligere).

I år hadde hun en arvet Reima dress og jeg syns Name it dressene har vært like gode.

Skrevet

Jeg også... men husk at dem er store i størrelsen på dem minste dressene... jenta mi er 95 cm, nettopp blitt 2 år og 86 dressen hennes passer fortsatt fint :-)

Skrevet

her fikk eldstemann color kida til jul... den har vært helt topp synes jeg... liker best når det er en dress med "fyll".. får og mye skryt av den i barnehagen... den har veldig god bevegelighet.. blir en sånn neste gang og.... tror den koster ca 600...

Skrevet

Vi har en arvet Reima-tec og er veldig fornøyd med den. Hun er 19 mnd. (ble ett år i juli, begynte i barnehage i august) og har str. 86, har brukt den siden vi måtte ha tykk dress, men den er fortsatt romslig, og vi kan bruke den en god stund til.

Mange i barnehagen har Troll og er fornøyd med den, og jeg vet også om de som har kjøpt dress på KappAhl/HM til de minste. De er jo som regel ikke ute i kaldere enn -10, og ikke hvis det er sur vind selv om det er varmere, ikke er de ute lenge av gangen heller.

Skrevet

Jeg er også reimatec tilhenger. Og er ikke redd for å si det høyt engang! ;o)

Skrevet

Kjøpte vinterdress på Coop i år vi, den som kom best ut i test i Foreldre og Barn. Kosta bare 550 kroner, under halve prisen av Reima..

Kjempefornøyd med dressen, bevegelig, slitesterk og ikke minst varm.

Får veldig gode tilbakemeldinger fra barnehagen også:)

Syns det er greit å ha en parkdress og en vinterdress jeg da, om en ikke finner en type med avtagbart fòr som en liker, men de er fort litt stivere...

Har en fra Stormberg, leketøy, som er slik, og den er og helt grei. Begge barna har brukt den:)

Ikke kjøp større enn 86, om barnet ikke er spesiellt lang:)

Lykke til!

Skrevet

Jeg elsker Lego Tec, men Reima Tec er også okej til en så liten (iflg meg).

Skrevet

Nanook er den eneste dressen som funker her...svindyr, men orker ikke kjøpe mer en en dress i året....med Reima var det et evig reklamasjonsmas.....Nanook dressen koster 2000,- ville kansje ventet til han ble litt større

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...