Gå til innhold

En luftig liten kar, noen tips?


Susmumrikk

Anbefalte innlegg

Lillegutt er til tider meget luftig av seg. I natt våknet han og skrek og roet seg med en gang han slapp ut litt luft bakveien :) Ikke noe godt. Det er eneste gangen han ser ut til å ha vært plaget av det, men det kommer altså litt luft den vegen gjennom hele dagen. Nå har han ikke alltid tid til å rape etter måltidene lengre, det er så mye som skal oppdages, selv om jeg ser han har behov for det. Noen som har noen tips? Spiser mm 5 ganger dagen, havregrøt med banan/aprikos til 2 av måltidene, et fruktbeger og 1 glass med middag.

 

(hehe..disse forumene er liksom eneste plassen der det er heeeelt naturlig å snakke om slike ting :), herlig )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vel ingen tips egentlig.

Men jeg kan si at vi har det ganske likt med dere nå for tiden.

De små har ikke like lett for å rape som før, og luften samles i magen i stedet.

Men jeg innbilder meg at det ble forverring de dagene hvor vi ikke ga malt i grøten (den skal jo regulere magen)

Så du kan jo forsøke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel være en fordel å la lille ligge litt på magen. Blir det ikke mer press på da og at det kan komme lettere ut tro?

Sviskesaft og malt er vel mer for treige mager og det er vel ikke akkurat det som er problemet?

 

Prøv å la han ligge over en pute på sofaen og leke med noe spennende (er vel bare ikke-lov-ting som er spennende nok for sånn påtvunget lek?). Kanskje det kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...