Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Er det noen her som har en god pappabok å anbefale? Gjerne en med litt humor i som ikke er så tung og pedagogisk... Altså en bok om det å bli far.
ingebølla Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Mannen min leser Pappaboka av Lars-Ludvig Røed. Han er ikke noen stor leser, men syns boka er morsom og nyttig.
sjøsamen Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2594506 denne digget samboer hvertfall. veldig informativ og humoristisk. Han er ikke sånn veldig til å lese til vanlig, men denne likte han!!
Gjest Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Alle pappabøker er vel morsome. Det er bare mammabøkene som er tunge og pedagogiske. Mammabøkene kan gi hvem som helst nerver. Jeg valgte å lese pappaboka til mannen istedenfor. Følte meg bedre da Boka het forresten Verdens beste pappa - hakkespettbok for småbarnsfedre
soleia Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Mannen min fekk Verdens beste pappa i gåve frå meg, og den driv han å anbefalar til kompisar som skal bli fedre, så eg trefte nok med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå