Gå til innhold

100 dager igjen! status så langt:


Vimse + gullene

Anbefalte innlegg

i dag har jeg 100 dager til termin! tenk det er jo ikke så lenge:O

må begynne å handle inn til den lille. Syns både det har gått fort og sent frem til nå. Har en mistanke om at de 3 neste mnd blir tyngre enn de 3 foregående.. har vondt i hodet og begynner å kjenne antydning til vondt i rygg og bekken. Hvordan ligger dere an, både med form og innkjøp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

109 dager igjen her. Gleder meg til det tallet blir tosifret. Ikke lenge igjen til det nå. Er faktisk ganske godt i gang med innkjøp til den lille. Driver og pusser opp soverom til henne, så i dag har vi vært og handlet både seng, madrass, hyller og garderobe. Ellers arvet ganske mye klær, dyner, vognpose, sengetøy. Har også handlet litt klær. I tillegg har jeg kjøpt bilstol da den var på salg i januar. Og så driver jeg og strikker babyteppe.

 

Har fortsatt en lang liste med ting som må handles, men det meste er mindre ting. Er vogna som er det dyreste som gjenstår. En viss peiling på hva vi tror vi vil ha, men venter med å bestille til vi har bestemt oss helt.

 

Greit å ta oppussingen nå mens jeg er noenlunde i form, selv om samboer gjør mest. Han har jo energi til å gjøre litt etter jobb i ukedagene. Jeg er helt skutt etter jobb, så hjelper helst til i helga. Ellers begynner jeg å kjenne litt nederst i ryggen. Liker ikke det. Får håpe det ikke setter seg helt. Litt ryggproblemer fra før av, så går til fysio ca annenhver uke for å vedlikeholde og for at det helst ikke skal bli verre nå mens jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge igjen nå nei, kom plutselig på i dag at det er jaggu ikke mer enn tre mnd. til termin, hehe ;)

Begynner å merke det godt på kroppen nå ja, sliiiten når kvelden kommer. Føler magen begynner å bli tung, og jeg blir bare treigere og treigere :P Men skal i grunnen ikke klage!

Har ikke startet med innkjøp enda vi! Jeg holder på å strikke på et babyteppe, og vi har fått i hus et sett med klær, thats it så langt! Stadig på leit etter vogna vi vil ha på finn da, og seng har vi etter eldstegutten! Flytter inn i nytt hus om fire uker, regner med vi får litt mer fart på oss da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

98 dager igjen:)

 

synes å huske at det var et innlegg her med en innkjøpsliste over hva man burde kjøpe... Noen som har peiling på hvor den er?:)

 

Jeg begynner å komme i handlemodus:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

115 dager igjen :)

 

Hvordan er det med vektøkning for dere? Jeg synes jeg har gått opp så mye, 10 kg, og vet ikke helt hvordan jeg skal kontrollere dette utenom å spise sunnere, kanskje mindre (?) og være aktiv.

 

Jeg er ikke så stor i magemålet ennå blir det sagt av andre og føler meg ikke tjukk egentlig, men vekten tyder på noe annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 6 kg...Vekta har stagnert nå de 3 siste ukene, så jeg bare forventer meg en svær booom med kilo rasende på.. hehe..

 

Så lenge du føler deg bra så nyyyt det:) Vi har enda noen mnd igjen før vi skal syte oss masse for at kiloene sitter og ikke vil forsvinne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe så sant så sant :)

 

jaja, får se hva jordmor sier. Som sagt, jeg føler meg egentlig bra, men merker jo at jeg har fått noe ektra på lårene og puppene. bruker large i vanlige klær og medium i mammaklær, så ALT for ille kan det vel ikke være. Og magen er sånn passe søt og klart tydelig.

 

Nei, jeg får vel bare passe på å ikke sitte for stille og spise mindre godsaker.

På de dagene jeg ikke jobber full dag ( som er 9-10 timer ) og har andre avtaler, prøver jeg å gå en time spasertur for dag.

Men frustrerende er det likevel, å endelig bli gravid og skal kose seg, og så LIKEVEL gå å tenke på vekta ..:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Hvorfor skal vi alltid sammenligne oss med hverandre og måle ditt og måle datt:) Nei, får åpne potetgullposen her nå tror jeg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...