Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Oppskriften er 1-2 ss plumbopulver i en urinprøve, rør om og la stå en halvtime. Dette stinker og bruser - bør gjøres utendørs. Det er et stoff i plumbo som reagerer med hormonene og skifter farge etter hva slags hormoner du har mye av. Kald gul/grønn er jente og varm gul/rød/brun er gutt. Man bør være mer enn 15 uker på vei for å teste. Jeg syns den var vanskelig å tolke, men den ble litt mørkere og varmere i fargen, oransjeaktig, så det tyder vel gutt? Fikk 75% sjanse for jente på UL og har følelsen på at det stemmer pga. mine symptomer, men blir veldig glad hvis det er gutt. Må prøve igjen i morgen tidlig tror jeg. Noen her som har prøvd? Stemte dette?
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Jeg prøvde den og den stemte på meg iallefall Første gangen var den gulaktig og andre gangen var den mørke gul/rød! Viktig å bruke morgen urin, da er det mest hormoner i den Om det går ann å stole på den er en annen ting, men har lest om mange her inne den har stemt på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå