Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Kaviarstjernespår for å være mer eksakt. Det du må gjøre er å ta en titt på din egen kaviarstjerne, fortelle meg hva du så. Så tyder jeg det. Koster 500 kakkamolers.
tante grusom master of law Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 ÅÅÅÅ jeg har lett etter en kaviarstjernespåer helt siden jeg møtte en i innerste gokkmokk for 15 år siden! Fy fader nå ble jeg gla! Betaler hva som helst! *løper og finner kaviaren i kjøleskapet*
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Jeg så noe lyserosa gugge inni der dessuten luktet det ganske ille. Hva betyr det egentlig? (kan jeg forresten betale i snø?)
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2010 At du er dårlig i magen?
Ranveig R Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Er det mulig å bruke skjeva med kaviar som låg igjen i matboksen til lille? Den var begynt å bli bittelitt hårete, men eg kunne skimte eit slags stjernemønster mellom ulldottane. Kva betyr det EGENTLIG?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå