Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Er det normalt å være såååå opptatt av hva andre mennesker gjør og velger? Folk er over-opptatt av hvorfor man sender ungene i barnehage, hvorfor man går i joggebukser hjemme, hva man spiser, hvor mye man vasker osv. Jeg skjønner ikke denne fasinasjonen over hva andre mennesker velger og gjør. Og hvorfor det er såååå viktig å skulle fortelle dem at det de velger og gjør er feil, feil og atter feil. Dib er et merksnodig sted å være
Fløtepus&Tigergutt Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 vil tro at mange lurer pga egen usikkerhet, noe som antagelig skyldes ung alder og lite livserfaring. Og du har nok rett i at DIB er merkelig :-) Er et par år siden jeg snuste rundt her sist, men ser at trådene handler om akkurat det samme som da....
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Har aldri opplevd et forum hvor folk er så opptatt av hva andre gjør og det å skulle fortelle dem at det de gjør er feil. Og i tillegg blir folk her inne provosert over dem som velger noe annet enn det de selv velger. Er det mulig? HI
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Jeg er på et annet stort forum også, og jo - det er helt likt der. Alle skal ha frem at akkurat deres valg av alt mulig er det riktige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå