Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 når dere skriver. Jeg gjør. Før gjorde jeg ikke, og syntes det var så tungt å gå over til ord liste. Men nå som jeg er inni ordliste så går det jo superfort..
blond Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Nei, skriver bokstav for bokstav, men forkorter enkelte ord. Kan ikke bli sløvere når det gjelder rettskriving.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2010 Nei rett skriving hva er det? Må ta meg i det av og til når jeg skal skrive til noen med en annen dialekt enn meg, eller skrive noe som skal være rett på bokmål.. Nesten så jeg ikke husker alt..
Ranveig R Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Ja, brukar ordliste og skriv stort sett korrekt. Det hender eg forkortar enkelte ord.
Lene~mor til tre Skrevet 26. februar 2010 #6 Skrevet 26. februar 2010 Nei jeg klarer ikke å bruke ordlista på mobilen, mye bedre uten
yasmina Skrevet 26. februar 2010 #7 Skrevet 26. februar 2010 Nei, ettersom den er enten paa engelsk eller arabisk saa gjoer jeg ikke det.
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. februar 2010 #9 Skrevet 26. februar 2010 Jepp =D Og syntes etterhvert det er tungvindt uten. Hender jeg staver noen ord, men de fleste "mine" ord ligger inne etterhvert =)
metaMORfose Skrevet 28. februar 2010 #10 Skrevet 28. februar 2010 Ordlisten, altså T9, bruker jeg. Trodde det skulle være over min evne å lære det, men det er jo mye enklere. Dessuten blir man ikke fristet til forkortelser da hele ordet jo kommer opp. Og som Moota sier, så ligger jo etterhvert alle ordene man bruker inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå