Linnhost88 Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Er sååå lei av å vere gravid nå! Har hatt et komplisert svangerskap med fortidige rier i uke 30, innleggelse og liten baby... Nå er jeg 38 uker på vei, hjemme og frisk... Hele svskapet har jeg vert til kontroll på KK en gang i uken, med ul og sparketest, og de har hele veien sagt at jeg må ha fødebagen klar, og at de kanskje må ta henne ut om hun ikke får nok næring! Nå har lillejenta lagt seg i seteleie, og de vil jeg skal gå svskapet ut og føde vanlig, men jeg har mistet alt som heter modningstegn etter uke 30... Ingen kynnere, ufestet baby, lite vondter osv... Det føles som om hun aldri skal komme og jeg synes det er ganske tungt, ettersom jeg har vert "så klar", "så lenge" Ser ingen ende på dagene, og i dag på kontrollen, snakket de tillogmed om overtid.... Er så tømt for energi at jeg kan ikke tenkemeg at jeg klarer en fødsel nå.... Andre som har det slik?
LHE Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Du er nok ikke den eneste. Jeg har også godt til tette kontroller pga fare for tidli fødsel. Fkk beskjed at alt etter jul var bonus er nå i uke 38+2. Hadde tom vekestimering i uke 24 og hadde da en stor baby. Så er ganske lei nå ja. Ventetiden blir både lang og full av bekymring. Men vi er nærmere dag for dag, og disse babyene har det best inne i magen selv om mammaene er lei Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå