Knotten2 Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Og i magen min bor det ei jente! Er litt ekstra moro siden jeg har to gutter fra før. Alt er bra med henne, og termin ble kun flyttet en dag - ny termin 23. juli:-)
Reflexia Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 morro! lykke til framover... ps: når begynte du å kjenne liv? er tredjegangs jeg også,og venter og venter.. og hva sa magefølelsen på forhånd?
Knotten2 Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2010 Takk for det:-) Jeg har nesten akkurat begynt å kjenne liv, men det er lite, svakt og sjelden. Kjente det bedre de to andre gangene. Jeg har iflg ultralyd morkake som ligger foran på magen, så det er antakelig derfor jeg kjenner så lite. Noen spesiell magefølelse hadde jeg egentlig ikke, men alt har føltes helt likt som i mine to tidligere svangerskap - derfor hadde jeg en liten knapp på gutt denne gangen også. Men der tok jeg feil gitt:-) Hva med deg?
Reflexia Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 kjenner ikke noe,og er dermed rimelig nervøs før ultralyden...sliter med å tenke positivt..og gleder meg bare til å få det overstått..er vel hormonene tenker jeg.kanskje det er ett eller annet med morkaka her også..har nemlig kjent liv tidligere de to andre gangene.. Har en av hvert kjønn fra før.og det var to forskjellige svangerskap..typisk gutt og typisk jente...Nå har jeg absolutt ingen anelse på hva det kan være...hmmmm,har blitt ett lite nervevrak,men har hvertfalll hørt hjertelyd i det minste..
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Gratulerer så mye med ei Prinsesse ) Hadde jentefølelse til og begynne med jeg, men så trodde alle det ble gutt, ogda gjorde jeg og det...meen på ul viste det seg å være jente=D morro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå