Gå til innhold

Når buksene ikke passer lenger :-S......


Snart mamma til 2 herligste :)

Anbefalte innlegg

Som andregangs gravid i uke 6+4, merker jeg at magen er begynt og vokse, fleske seg, eller lufte seg :P...

 

Men det som plager er at buksene mine ikke passer lenger, og knappen på favoritt dongeribuksen min spratt da eg først fikk den igjen. Grrrrr ;)

 

Og siden jeg kun har vikar avtale i jobben frem til april foreløpig, kan jeg heller ikke si graviditeten til sjefene eller ungene, så jeg går da rundt i en baggybukse som i dag ble hull ( !!! ) i og store overdeler.

 

Tightsene blir trang på magen, og mammabukser er for tidlig og begynne med ! Og har vi lyst og kjøpe vanlige bukser i str str for og føle oss "tjukke"?? NEI ;)..

 

Så blir det joggebukser i 5 uker til?? :P:P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt det ikke bare er meg som føler at magen merkes litt allerede! Merker at den er mer oppblåst på kveldene, rart... Bytter til joggebukse når jeg kommer hjem ja. Jeg er og gravid med nr 2, og forrige gang merket jeg det ikke før jeg var ca 12 uker på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, ja den magen kommer litt raskere denne gangen. Jeg bruker hårstrikk der knappen skal være for jeg orker ikke ha knappen igjen i buksa. inne er det kun kosebukser som gjelder. Blir nok sånn noen uker til tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Bra å se det er flere mede samme problem! :)

Det er å få kjøpt sånne "stoff biter med strikk" som passer der buksa ikke går igjen. Har sett det i nettbutikker.

Jeg har gått lei av at jeg bare får på meg treningsbuksa, så i dag skal jeg på H&M og se om det er noe mammaklær som ikke ser spesielt ut som mammaklær! :)

Er forresten 6+1.

Dette er min nr 3, så jeg legger merke til at magen har vokst fortere denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høyre om fleire i same båt! Då er det ikkje bare eg som fantaserer!! Eg er 7+2 og har nå kun ei dongeribukse som er behagelig å gå med. Den har eg i utgangspunktet vert avhengig av å bruke belte på, det slepp eg no. Magen er superoppblåst!! så i heimen etter jobb er det kun kosebukser som gjelder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så noen dongeri tights på h&m nettsiden! de så veldig fine ut, og tror ikke de så sånn veldig gravid bukse ut ;).. Gjelder bare og gå med noe litt posete over sånn at ikke streken viser ;).. Tenkte kansje eg skulle gå og se i butikken om de hadde det der, og prøve det på :)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så også de tightsene på hm sin nettbutikk.'

De så kempefine ut og koster bare 199kr=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M har mamma bukser som ikke ser ut som det. Jeg fant favoritt buksen min i mamma variant, hurra ! . Så med en løs genser er det ikke mulig å se at jeg er gravid selv med mammabukse.

 

De har et veldig bra utvalg i denne butikke synes jeg, olabukser,stoffbukser,"jogge"bukser,skjørt osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! :)

Var på h&m i går og fant faktisk mange fine bukser, også noen på salg!

De har olabukser som går under magen, de har også store størrelser.

Fant også noen stoffbukser, når jeg bretter ned strikken på de så ser man ikke at det er gravidbukse! Har da noe å vokse inn i! :)

I avdelingen med store størrelser har de mange fine skjorter med litt stretch, så nå skjuler de magen (kjøpte en størrelse større enn vanlig), og om noen måneder viser de fint frem magen! :)

Billig er det også! Skulle bare handle en bukse, men kom hjem med en pose! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig!! Jeg trodde det var meg det var noe galt med...men det er visst flere der ute som merker at magen blir stor ganske tidlig!! Jeg er i uke 10 nå, med barn nr to- og det vises godt på meg allerede!! Kan virkelig ikke huske at det var sånn forrige gang,,!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får slenge meg på her jeg også. Gravid med nr2 9+5 og kjenner buksene strammer. Men det finnes magebånd/belter å få kjøpt i nettbutikker som man kan ha litt nedover buksene. Ser bare ut som en lang singlet. Kjempegreit. Og de har bukser på H&M som ser ut som vanlige bukser.

Mitt problem er at jeg har så veldig lyst å vise frem magen! Syns det er kjempefint å være gravid. Men siden jeg har bestemt meg for å ikke utbasunere det til alle før i uke 12 så er det jo ikke så greit å gå med trange klær!

Men gleder meg masse til jeg kan begynne å vise det! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...