Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Dattera mi på fire år og 20 kg tok løpefart og landa med knærne først, rett under navelen min. (Skulle forte seg å gi mamma kos....) Jeg er 24 uker på vei. Dette er 20 minutter siden og jeg har fortsatt vondt og er bekymret, men på den andre siden ligger jo babyen i mye fostervann og jeg strammet jo magemusklene idet jeg så knærne komme mot meg i ekspressfart. Farlig eller ikke farlig...? er det ok så lenge jeg ikke blør noe, eller bør det sjekkes av noen grunn? Har lite lyst til å kontakte føden, pga at de har vært helt likegyldige til mine tidligere bekymringer. Andregangsgravide har visst ingen rett til å være bekymret....
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Jeg hadde ringt og hørt. Spesielt siden du har vondt også.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 De er sitt sedvanlige uhjelpsomme selv:) Føden sier at jeg skal ringe legevakta, legevakta sier jeg skal ringe føden .¨Har fått fatt i en venninne med doppler og får sjekke sjøl. Jeez, de er ikke rause med undersøkelsene hvertfall... HI
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Det lureste er faktisk å dra ned på legevakta/føden selv, for da må dem gjøre noe. Ringer du får du i ni av ti tilfeller bare bla-bla-svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå