Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Er redd for å kjøre bil, for jeg kan jo krasje..er redd når barna er med besteforeldrene i bil, for hva om de krasjer? Eller hva om det begynner å brenne når de sover der? Tenk om det skjer noe i barnehagen? Tenk om de får høy feber om natta? Tenk om de får en sykdom.. For ikke å snakke om når de blir 18 og BÅDE fester og skal ta lappen...får låse dem inne da tror jeg. Sukk, det er slitsomt for nervene å være forelder gitt!!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Finnes det en kur mot å være overnervøs så tar jeg gjerne imot oppskriften!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Tenker du burde gå i terapi (og håper du ikke overfører alle disse redslene og hysteriaen over på ungene)
Prinsesse Kuul Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=120775
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Hm, trodde det var vanlig å tenke sånn når en har barn jeg?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 Herregud 19:42! Teit å svare slikt.... Jeg har hatt samme tanker en flyst med ganger, men man lærer vel å legge vekk redseltankene etterhvert. Hvis ikke burde du snakke med noen om det. Det beste er å tenke på at det ikke er noe å være redd for, og at alt går bra til slutt. Lykke til...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #7 Skrevet 25. februar 2010 Takk for link:) Skal nevnes at jeg har opplevd endel ting som har forsterket denne redselen hos meg, men det er ikke sånn at jeg låser meg inne da.. HI
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. februar 2010 #8 Skrevet 25. februar 2010 Det er helt normalt å tenke sånn ,jeg gjør det i perioder jeg også ,spes når han var baby .Fantaserte om at jeg mistet vogna ned en bratt bakke ol . Det som ikke er så bra er om man hindrer barna i utforske ting pga at mor er redd ..
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #9 Skrevet 25. februar 2010 Jeg hindrer ikke barna i å utforske ting nei:) De har det topp de. Er bare i hodet mitt dette foregår. HI
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #10 Skrevet 25. februar 2010 Det er jo helt normalt å være redd for at noe skal ske med barna, og derfor bekymre seg for farer de kan utsettes for. Det er når dette går utover det daglige livet man har et problem, som f.eks hvis du hadde holdt de hjemme fra bhg, nekta de å sitte på i biler eller våka over de hver natt i redsel for høy feber. Høres ikke ut som om dette ødelegger livet ditt eller barna sitt, men hvis du synes det blir for slitsomt så kan det gjøre godt å snakke med noen om dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå