allabarna Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Er det noen her som har en god pappabok å anbefale? Gjerne en med litt humor i som ikke er så tung og pedagogisk... Altså en bok om det å bli far.
meg og 2 små Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Anbefaler "Verdens beste pappa" på det sterkeste! Den er skrevet slik at menn forstår, du skjønner det om du tar en titt i den. Kjøpte den til min samboer da vi ventet vårt første barn og han leste hele boka og syntes den var vedlig morsom og lærerik.
Snupp72 Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Det må bli "verdens beste pappa, hakkespett bok for førstegangsfedre" Den er helt fantastisk. Den blei lest høgt frå perm til perm her i huset. Ein fin framstilling om kva ein kan vente seg, og mange morsomme kommentarar. Vi lo masse
ma:) Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Skriver under på hakkespettboka herfra. Samboer fikk den forrige uke og både ler og humrer når han koser seg med boka.
saa09 Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Jeg anbefaler "far på ferde" av Klaus Sonstad", den er knall bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå