Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 er stadig vekk supernervøs for det meste. spesielt at det ikke skal være iorden med babyen på ordinær ul neste torsdag...... Har derfor fått lov til å komme til jordmor i morra tidlig, for å høre hjertelyd og roe meg litt forhåpentligvis.... huff, føler meg som en hysterisk gravidmamma asså..... blæææ.... Kanskje det blir bedre etter ordinær ul også) sukk hjerte!
BeritogMausi Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Har vært akkurat samme hr hos meg. Har vært redd for absolutt alt. Men etter UL ble eg litt roligere. Og så kjenner eg at snuppa sparker og da begynner man å slappe av litt mer.
Juni2010 Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Hei hei:) Sånn hadde jeg det siste to ukene før ul også - hjalp veldig å være på ul å se at alt var bra! Er gravid for første gang her og det er sikkert vanlig å bekymre seg endel - særlig med alt man kan lese om som kan gå galt! Det hjalp for meg å slutte å lese om de tingene som kan gå galt... Og om du ikke har kjent liv enda kan du glede deg til den tiden kommer! Nå er det nervøse og litt hysteriske borte her (er i uke 24) siden babyen "sier ifra" flere ganger om dagen om at alt står bra til:) Håper du kan slappe av litt mer etter ultralyd:)
Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2010 Takk takk;)) Var innom jordmor i dag og hjertelyden var sterk og fin inni der gitt. Hun var veldig forståelsesfull ift engstelsen min og tok den helt på alvor. Nå skal jeg nyte helga:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå