Gå til innhold

Angelsound

poppi ** med babyjente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man ha en type kontaktgele for å bruke denne, eller fungerer den på andre måter?

Hvor får man eventuelt kjøpt noe slikt(geleen)? Var innom et apotek, og der hadde de ikke hørt om det.

Håper noen kan gi meg tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok med meg angelsounden til apoteket og sa jeg måtte ha en gelè som kunne brukes til den, og da fant de frem en type glidemiddel som virker veldig bra. Jeg betalte 50 kr for den :)

Skrevet

Det holder med en vanlig fuktighetskrem. Hos meg funker det ihvertfall ganske bra.

Skrevet

Tusen takk for svar! Det skal jeg prøve ut:)

Skrevet

Men: jeg vet at det kan være vanskelig å finne barnets hjertelyd, men skal den ikke gi fra seg noe lyd da?? Hos meg er det helt stille - hører ikke min egen hjertelyd en gang:P ikke en gang skurr!

Tok det langt tid for dere som har prøvd å finne hjertelyden?

Skrevet

jeg har kjøpt vanligaloe vera gel!! funker veldig bra...ha på en del og ofte lyden ligger lengre ned enn det jeg tror...hørte det fra 12+3...

hvor langt på vei er du?

og ja,den skal gi fra seg lyd..slå på lyden enda mer? eller bytte batterier..skal hvertfall høre masse lyder..

Skrevet

Kjøpte den i dag med kliss nytt batteri. Med lyden på fullt hører jeg ikke et lite skurr engang. Har prøvd med både aloe vera gel(fikk for meg at det måtte være perfekt) og body-oil.

Er 16+0 i dag:)

Skrevet

har du sjekket om plastikken på batteriet er av?

trodde noe var galt eller at jeg gjorde feil når jeg kjøpte min... meeen til slutt så jeg plutselig det var plastikk rundt batteriet :P haha måtte le av meg selv da

Skrevet

hehe, trodde at det bare var meg som var dum, men godt å høre at det er andre også som glemte å ta av plastikken ;-)

Skrevet

Hehe , ja det fant jeg ut etterhvert. Tror rett og slett det batteriet var slitent. Fikk tak i et nytt, og nå funket det perfekt:)

Fantastisk å høre :D

Tusen takk for hjelpen:)

Skrevet

så bra du fikk det til å virke! masse lykke til framover.

Skrevet

hehe bra det er flere enn meg å ;p hehe når jeg fortalte det til samboeren min lo han å sa at jeg greide no det meste jeg:p så da kan jeg si at jeg ikke er den eneste her, hehe å vi er sikkert flere og :D

Skrevet

Til og med vann kan brukes som kontaktmiddel. Selv har jeg brukt vann og babyolje som middel. Funker som bare det.

Skrevet

hvor får man kjøpt angelsound??? er det noe man må bestille på nett eller selges det i noen butikker i Norge??

Noen som vet??

Skrevet

Teknik Magasinet NOK 179,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...