Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor vanlig er det å ha spor av protein i urinen? (altså A1 )... kan jeg spørre hvilken erfaring dere har?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt spor i urinen av og på igjennom hele svangerskapet, men bare spor da.

Hadde +2 sist og da måtte jeg ta blodprøver, de fant ingenting på de prøvene da :)

Er 39+4 i dag.

Skrevet

ok:) godt å høre! Jeg har hatt spor av protein A1 + - de to siste kontrollene. Så da er det vanlig at det bare kan forsvinne igjen? For så å komme igjen?

Skrevet

Hos meg har det vært sånn.

Skrevet

ok. lykke til ! Du har jo ikke lenge igjen nå :-)

Skrevet

Spor av protein og eggehvite i urinene under svangerskapet betyr faktisk bare at det er utflod! Altså at prøven er litt forurenset!

Jeg har hatt det under hele svangerskapet og så lenge det bare er spor eller 1+ på protein så er det ingen fare :-)

Skrevet

men, hvorfor må jeg da komme tilbake til ny kontroll 1 uke etter hvis det er ingen fare??

Skrevet

Det kan jeg ikke svare deg på. Det eneste jeg vet er at dersom jeg skulle ha hatt en kontroll 1 uke senere hver gang jeg hadde hatt litt protein i urinen så hadde jeg hatt nærmere 40 kontroller...

Skrevet

Har hatt d et par ganger jeg også, men jeg er "frisk som en fisk"! Ble ekstra sjekket opp etter disse tilfellene, men alt var bra ;) Satser på at det ikke er noe å bekymre seg for hos deg heller! ;) Lykke til!

Skrevet

Du må vel tilbake fordi det er umulig å si om prøven er litt forurenset eller om du brygger på noe. Da er det bedre å teste deg en gang for mye enn en gang for lite.

Skrevet

Kanskje du må tilbake til kontroll pga de andre prøvene? Hvis det er i sammenheng med høyt blodtrykk f eks.

Skrevet

da satser jeg på at alt går greit! takk for svar jenter :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...