Gå til innhold

21 uker på vei og allerede veldig treeeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare det å snu seg i sengen er et krafttak i seg selv, gå i trapper får meg til å føle meg som en hvalross. :-o Noen flere som (allerede) har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg!

syns det er helt forferdelig å føle seg så enorm allerede! Dette er nr 2 og jeg vet hva jeg har i vente for å si det sånn. Det er vondt å snu seg i seng, vanskelig å ta på seg sko, jakken er trang og jeg har vann i kroppen allerede. Er jo bare halvveis! Har veldig stor mage føler jeg, og skjønner ikke helt hvordan dette skal ende...? sist ble jeg også veldig stor, hadde en enorm mage. Gikk bare opp 14 kg, så jeg tror jeg gikk ned i egenvekt. Det samme gjelder nå tror jeg, for jeg er foreløpig bare 3 kg tyngre. Men føler meg svær! Ikke "tjukk"-svær, men type høygravid! he he. Er 20+3!

uff..

Skrevet

huff....... ja venter nr 2 og er i uke 21, kan ikke huske d var så fælt sist!!

føler meg enorm, alt er tungt! enda er d LENGE igjen!

SUKK!!!

Skrevet

jupp. er i uke 21 nå og føler meg veldig tung om dagen. Som om jeg veier 100 kg:P. er min nr 2 også.. Vondt å ta på meg sokker og sko og verker i kropp og bein.Når jeg har sittet i ro en stund gjør det skikkelig vondt i beina når jeg reisermeg igjen. Kan bli slitsomt etter hvert dette her. Men absolutt verdt det;)

Skrevet

Jeg melder meg også inn her :)

Er førstegangsgravid, 23 + 4 og føler meg diger. Har ikke hatt stå store vektøkningen ennå, men magen er stor og fin. Føler meg tung i kroppen, lite energi, småverking i fingre, knær og rygg og når jeg skal på med sokker/sko eller reise meg fra sofa'n føler jeg meg som en flodhest.

Men jeg gleder meg over sparkene og alle forandringene som skjer :)

Skrevet

Oh yes!!!

Er 23+3 og en strandet hval. Lagt på meg skikkelig mye, men fatter ikke av hva. Legen mente jeg måtte ha masse vann i kroppen. Og kommentarene (ekle sådan) hagler på...........

Å komme seg ut av sofaen eller senga betyr å ta sats og gjerne hold ei noe også. Gå i trapper gruer jeg meg til hver gang og trene er et helvete. og nå sparker hun godt i mellomgulvet så jeg gisper etter luft. Er førstegangs og aner egentlig ikke hva jeg har i vente, men det ser ikke lovende ut for mai du skjønne milde.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...