Gå til innhold

Spår 5 stk gratis i englekort..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tilbyr nå meditasjons/pusteteknikker,avslappings øvelser ,på min spåkafee.Så du kan bli kvitt stress,blokkeringer osv ..Jeg har nå tilbud på spåing ink medtiasjon det koster 400 kr,...Da blir du spådd i alt du måtte ønske pluss 1-3 timer med veiledning av meg ink medtiasjon..Du kan bestemme om du vil ha det på msn eller på tlf..

Ta gjerne en titt innom hjemmesiden min..

http://spaakafen.page.tl

Ellers spår jeg de 5 første gratis med englekort.Englekort er fine kort.Det er besjeder fra dine engler,du får vite hva de vil du ska vite,hvordan du ska handle akkuart nå og de neste 3 mnd fra nå..

Ellers har jeg 3 pakker,

1) Baby pakken : gravid/når bli gravid/gutt /jente/hvordan fødslesen blir og gravidteten,alt med fødsel osv.. Kr 200

2)Pakke 2 : Alt du ønsker å vite , 300 kr...

f eks forhold,hus/hjem/penger/kjærlighet osv..

3) Alt du ønsker å vite samt ,1-3 timer med veiledning av meg på msn eller mob tlf..Jeg kan gjerne prøve å lære deg å meditere ,slik at vi prøver å fjerne blokkeringer ,stress osv..

Og jeg har taushetsplikt ,så meg kan du snakke med om alt,,,

Send meg en mail på [email protected]....

Da jeg ikke er så mye inne på disse sidene...

Jeg spår deg innen 1 time fra du har betalt,..

Altså ,de som blir spådd i tarot for gratis englekort...

Ha en fin dag alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har englene en begrensning på tre mnd egentlig? Synes det er litt småkjipt gjort av englene må jeg si.

Skrevet

tante grusom: vend blikket mot oven, så ser du heilt sikkert at englane står i kø, betaling eller ikkje. Like greitt å gå rett til produsenten og sleppe fordyrande mellomledd.

Skrevet

Hmmm,jeg tror ikke jeg er from nok for englene.

Skrevet

Ja, da nærmer vi oss vel fem interesserte da?

Skrevet

tante grusom: Då får du vende blikket nedover. Fins sikkert nokre falne englar der som gjerne vil ha klørne i deg og :D

Skrevet

Stakkars Lucifer, han får nå skylden for alt som er galt her i verden. Den organiserte mobbingen som kirka har anfører for må ha vært svært traumatisk. Jeg foreslår en innsamlingsaksjon slik at han får råd til en god psykolog og slipper å stå på den kommunale ventelista. Stakkaren vet nok ikke hvilken kommune han hører til heller....

Skrevet

Ja, der tror jeg du er inne på noe. Spørsmålet er nå hvordan man får inn disse helvetesenglene på msn.

Skrevet

Hva med å starte en facebook-gruppe. Det har jo vist seg å være effektivt.

Skrevet

Hmmm tror det er for hett der nede til at bredbånd kan fungere optimalt, men er ikke helt sikker...

Facebookgruppe er jo et genialt forslag, men så risikerer man bare å få høre at dette er svindel og blablabla.

Det er så mange skeptikere der ute....Sukk....

Skrevet

Ja, men det er mange suckers der ute og som sikkert biter på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...