Gjest Sekretøsa Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Bestilte en gang tele2, fordi det var så innmari billig... men til å ringe så lite så får jeg veldig dyre regninger! Idag fikk jeg på nesten 1000,-, og jeg skjønner ikke hvorfor! Er det web'n som tar så mye? Sjekker litt mail og slikt, men surfer aldri lenger enn kanskje 1 minutt av gangen? Og, hvordan finner jeg ut når bindinga mi går ut?
storm i et vannglass Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 jeg har one call, og veldig fornøyd. Hadde også høye regninger før jeg byttet, og de er nå halvert. Bindinga kan du sikkert få vite hvis du oppsøker butikken tlf er kjøpt i, evt har papirene som fulgte med.
lille sprelle Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Sjekk denne linken! http://www.telepriser.no/portal/page/portal/telepriser/forsiden du har kjøpt med bindingstid knyttet til et ab da eller? Da er det som regel 12 mnd fra kjøpsdato. Du skal kunne logge deg inn på sidene til tele2 og få vite alt om ditt ab.
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Nei, jeg får jo ikke vite en dritt på tele2.no, hehe. Har vært der og kikka, men finner ikke noe... husker ikke når jeg kjøpte den, men jeg har sendt mail nå og spurt når den går ut. Jeg har hatt onecall før, kanskje jeg skal bytte til dem igjen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå