Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Jeg er lite oppfinnsom, derfor! Og kjeder meg litt.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 "Jeg har så dårlig fantasi, og så lite å skrive om, at jeg måtte spørre damene på dib om de kunne si hva jeg skulle ha på statusen min. Nå skal jeg gå å snakke med plantene mine litt, før jeg legger meg klokken syv."
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 ... Onanerer du i bilen? Faktisk, så hadde mange av bim overskriftene vært morsomme statuser..
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #7 Skrevet 25. februar 2010 Eller kanskje man skal ta en av de eminente ørnevitsene som status?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #8 Skrevet 25. februar 2010 Det var en gang at Espen Askeladd så verdens vakreste prinsesse. Vil du gifte deg med meg, spurte Askeladden NEI! - svarte prinsessen. Og så levde hun lykkelig alle sine dager og dro på jentetur og på shopping og hadde tilfeldig sex og drakk vin og sjampis hver gang hun hadde lyst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå