Gå til innhold

var på UL i dag, er så glad!!!!! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

der var det en liten baby som vinket så fint til oss :) beina sparket og hendene fòr frem og tilbake ;)

jeg er bare 14 + 4 så de kunne ikke se kjønn.... men alt sto bra til, og jeg er LYKKELIG!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :D :D :D :D :D :D :D :D :D Dette skal bli en fin sommer, med masse venniner som får barn ;)

Skrevet

Gratulerer da! Blir da ekstra spennende å se hvilket kjønn det blir. Men det viktigaste er vel at h*n har det bra.

Sender deg en stor klem!

Skrevet

jepp Minimo!!! jeg kjenner baaare folk som får gutt ;) det blir vel gutt dette også?? hehe.... Victoria mener hvertfall det var gutt ;) hehehe!!!

tusen takk for det!!! ja denne gangen er jeg bare opptatt over at den lille har det bra....! har hatt en del SA og en MA , så jeg var skikkelig overrasket over at det låg en inni der ;) hihhi <3

Skrevet

gratulerer så mye:) skal på ul på tirsdag jeg, skikkelig spendt:)

Skrevet

kan jeg tenke meg du er :D det var fantastisk å se lille sprelle :)

Skrevet

ja, har vært en gang tidligere, så håper vi får vite kjønn på tirsdag :)

Skrevet

åååå, hvor langt er du på vei?

jeg fikk ikke vite noe (jeg spurte,men visste de kom til å si at de ikke såg), hun sa de var så like på dette stadiet :) begge kjønn har en "tut", så om hun såg noe kunne det like godt være jente ;) neeeei, jeg får vente i 3 uker til :o

Skrevet

er i min 19 uke i dag i følge mens termin og er vel i min 17 uke og noe i følge tidlig ul.. men vesla var også liten i starten så håper jeg er i min 19 uke, det er det jeg føler selv og får til å stemme så :)

ja får håpe de kan se det om 3 uker da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...