LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 der var det en liten baby som vinket så fint til oss beina sparket og hendene fòr frem og tilbake jeg er bare 14 + 4 så de kunne ikke se kjønn.... men alt sto bra til, og jeg er LYKKELIG!!!
Minimo <3 Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Gratulerer :D :D :D :D Dette skal bli en fin sommer, med masse venniner som får barn
BeritogMausi Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Gratulerer da! Blir da ekstra spennende å se hvilket kjønn det blir. Men det viktigaste er vel at h*n har det bra. Sender deg en stor klem!
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2010 jepp Minimo!!! jeg kjenner baaare folk som får gutt det blir vel gutt dette også?? hehe.... Victoria mener hvertfall det var gutt hehehe!!! tusen takk for det!!! ja denne gangen er jeg bare opptatt over at den lille har det bra....! har hatt en del SA og en MA , så jeg var skikkelig overrasket over at det låg en inni der hihhi <3
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 gratulerer så mye:) skal på ul på tirsdag jeg, skikkelig spendt:)
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 25. februar 2010 kan jeg tenke meg du er det var fantastisk å se lille sprelle
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 25. februar 2010 #9 Skrevet 25. februar 2010 ja, har vært en gang tidligere, så håper vi får vite kjønn på tirsdag
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 25. februar 2010 åååå, hvor langt er du på vei? jeg fikk ikke vite noe (jeg spurte,men visste de kom til å si at de ikke såg), hun sa de var så like på dette stadiet begge kjønn har en "tut", så om hun såg noe kunne det like godt være jente neeeei, jeg får vente i 3 uker til
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 25. februar 2010 #11 Skrevet 25. februar 2010 er i min 19 uke i dag i følge mens termin og er vel i min 17 uke og noe i følge tidlig ul.. men vesla var også liten i starten så håper jeg er i min 19 uke, det er det jeg føler selv og får til å stemme så ja får håpe de kan se det om 3 uker da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå