Gå til innhold

8+5 og allerede mindre kvalm?? Bør jeg bli urolig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste 2-3 dagene har jeg følt meg mye mindre kvalm. Er forsatt litt uggen til tider, men det kan ikke måle seg med enkelte dager tidligere. Synes bare det er litt tidlig, hadde sett for meg at det kom til å vare en 3-4 uker til.

Jeg er typen som blir bekymret for alt (ihvertfall når det gjelder denne etterlengtede graviditeten) så istedenfor å være glad for at kvalmen har sluppet litt av taket, blir jeg bare bekymret for at noe er galt. Synes også jeg har litt mindre ømme pupper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mistet ALLE mine symptomer fra jeg var 8- 9 uker på vei, men UL uke 9+2 viste sprell levende liten krabat og alt såre vel=) SÅ ikke bekymre deg, mye er normalt og symptomer kan komme og gå!

Skrevet

hei:)

Jeg og mistet symptomene mine for en ukes tid siden... og for et par dager siden forsvann de ømme puppene og nå synes jeg de er små ijen... ble superbekymret..

så igår begynte jeg å få brunlig utflod.. tenkte da dette var over siden jeg har mistet symptomene mine.

var på ul idag og så en liten spire med armer, ben og et bankende hjerte :)

allt er nokk helt normalt, symptomene er der en dag, men ikke den neste, og allt er likevell helt normalt:)

om du er superbekymret kan du jo bestille deg en privat ul for å få litt ro :)

Skrevet

Hei =)

Jeg har ikke hatt noe særlig symptomer enda i dette svangerskapet. Litt ømme pupper, strekk/voksesmerter fra livmor og vond korsrygg, men ikke noe mer.. Jeg tenker selv på om det er noe galt. Men trøster meg med at jeg ikke har hatt blødninger og at alle svangerskap er forkjellige =)

Jeg er i dag 6+0.

Har veldig forståelse for deg som gjerne har hatt mye symptomer og så blir de plutselig svakere eller borte. Jeg har liksom ikke hatt de. Ingen kvalme osv.. Får bare se på meg selv som heldig ;)

Symptomer kommer og går så det er mulig at kvalmen og de ømme puppene dine kommer tilbake med et smell ;)

Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...