Petit-Potet Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Jeg har bare grått og grått i hele dag, uten særlig grunn...Ble hjemme fra jobb fordi jeg har tankekjør og er sliten i kropp og sinn! Men legesenteret var stengt da jeg ringte og jeg kan ikke bruke egenmelding ettersom det er under 16 dager siden sist jeg brukte en. Hva gjør jeg da? Kan legen i morgen gi meg sykemelding for i dag? Har verdens mest grinete lege og gruer meg! Føler meg som en unnasluntrer!
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 De kan tilbakeskrive sykemelding til den dagen du først kontaktet de. Men om du ringer i morgen og sier at du prøvde å ringe et par ganger uten å få svar ( er jo ofte laange venteminutter i tlf hos min lege hvertfall.) så kan det sikkert gå. Min samboer fikk forresten tilbakeskrevet sykemelding en gang han var syk, han hadde tenkt å bruke egenmelding, men var fortsatt ikke bra fjerde dagen og ringte legen, fikk da sykemelding fra første fraværsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå