Gå til innhold

Notodden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på Ul på notodden.. noen som har vært der?? Får man med seg bilder hjem derfra? Eller film? Hvor glade er de for å måtte lete etter kjønnet til fosteret??? Bare litt nysgjerrig her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Jeg var på Notodden for UL forrige gang og skal dit igjen nå. De er veldig flinke der, fikk kjempefine bilder og de printet ut mange til oss.Film var ikke noe tema forrige gang iallefall, men er jo noen år siden.. Du må si ifra når du kommer at du ønsker å vite kjønn, ellers tar de seg ikke tid til det. Men om du spør, så kikker de gladelig.

Skrevet

Er det ikke kvalifisert personell fra føden på Kongsberg som kommer til Notodden for svangerskaps-ultralyd?

Jeg skal dit på mandag, skal du etter meg, får du gi meg et pip, så kan jeg fortelle hvordan det var:)

Skrevet

Takk for svar:)

Jeg skal nok ikke før om noen uker.. er 14+2 i dag, så da er du nok før meg:) Skriv gjerne om hvordan det var!!:) Det blir spennende å høre:)

Skrevet

vært på kontroll på notodden 2 ganger nå, første gang så var de ganske flinke fikk 3 stk bilder og fikk vite kjønn... fikk også da brosjyrer om fødested og sånn:)

på 32 ukers kontrollen i dag så blei jeg litt skuffa fordi de verken kunne si noe om vekt eller hvor mange % i vekst... men ei anna fra Notodden fikk vite prosent antallet på 32 ukers kontrollen i hvert fall...!

Lå i hvert fall under gjennomsnittet så jm som var der og tok ul var flinke og satte opp ny ul til meg om 3 uker i tilfelle...:)

må totaltsett si de var flinke på de viktigste punktene selv om d mangla litt da..:) fikk også et profilbilde denna gangen...! :D

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...