☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Er et firma som hjelper de med økonomiske problemer.
Ksenia & Anjem Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Var i kontakt med dem, men de er så sykt dyre...Synes det virket litt useriøst også...Kun kontakt via email osv..Vi kunne ikke komme til kontoret deres.. De sa til meg at de måtte ha 7000 med enagng før de så på saken min og 7000 etter..da takket jeg for meg.. Hør med sosialtjenesten i bydelen din, de skal ha gratis økonomisk rådgivere.
matteus Skrevet 9. april 2011 #4 Skrevet 9. april 2011 Det du sier er SPRØYT. Jeg har selv benyttet meg av Debitnor's tjenester. De henvendte seg til meg etter at jeg selv hadde fylt ut et kontaktskjema, og på bakgrunn av dette fikk jeg en oversiktelig redegjørelse for hvordan de ville jobbe med min sak. Etter at vi avtalte pris for tjenesten gikk det nøyaktig 7 uker til en konklusjon og løsning lå på bordet. I dag er jeg på vei til å bli fullstendig gjeldfri takket være debitnor sine råd. De var meget profesjonelle
Ksenia & Anjem Skrevet 9. april 2011 #5 Skrevet 9. april 2011 Har samme erfaring som MammaMirabelle. Nøyaktig den samme erfaringen...Dritdyre og virker useriøse 14.000,- for å se på saken liksom..Og kun e-post kontakt.. Du under som sier det er SPRØYT..skjerp deg.. Kontakt bydelen din for gratis rådgivning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå