Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Men hva kan jeg gå videre på etter det? Altså, i hvilke yrker kan jeg få bruk for dette studiet?
Gjest Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Er det et eget fag bare det? Hadde det i forbindelse med sykepleierutdannelsen min..
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Det er eget fag, og slik jeg leste så kan det kombineres med flere yrkes-utdannelser, men jeg vet jo ikke hvilke
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Gymlærer, treningsinstruktør, personlig trener, massør... Du vil jo måtte ta hele utdannelsen, men er jo greit med forhåndskunnskaper om du vil videre på div. helsefag som fysioterapi, sykepleie, radiograf, ergoterapi, medisin, farmasi osv osv.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Hvis du skal ta sykepleier, fysioterapi, farmasi osv..hadde jeg ikke giddet å bruke tid på å studere anatomi og fysiolog. det blir mye gjentagelse. Vurderer du medisin ville jeg iallefall ikke brukt tid på det..
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 Hvorfor ikke bruke tid på å studere det? Man har vel mulighet for å bli fritatt fra det under videre utdannelse da hvis man allerede har tatt det? HI
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #7 Skrevet 25. februar 2010 I de utdannelsene jeg nevnte får du ikke fritak.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #8 Skrevet 25. februar 2010 Okay Takk for svar! Jeg vurderer å gå innen naturmedisinsk utdanning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå